Acnelan

De Acnelan behandeling van Mesoestetic is een van de meest effectieve behandelingen tegen Acne, met behulp van deze behandeling kan zware medicatie tegen acne worden voorkomen. Acnelan is wereldwijd één van de beste behandelingen voor een door acne aangetaste of acne gevoelige huid. De acne vermindert of kan zelfs helemaal verdwijnen

De Acnelan peel biedt een oplossing om de talrijke factoren die acne veroorzaken te behandelen. De werkzame ingrediënten van Acnelan reinigen en zuiveren de huid grondig, waardoor ontstekingen en littekens zullen afnemen. De behandeling garandeert maximale werkzaamheid, veiligheid en kwaliteit.

Aantal behandelingen

De Acnelan pack omvat 3 sessies met een tussenpoos van 15-21 dagen (afhankelijk van de huidconditie). Om de resultaten van de professionele behandeling te behouden, is het belangrijk om de thuisverzorgingsproducten te gebruiken. Tijdens het consult wordt dit uitvoerig met u besproken.

De behandeling

Voorafgaand aan de behandeling vindt er eerst altijd een gratis en vrijblijvend huidanalyse plaats. Tijdens het consult worden uw wensen en verwachtingen besproken en krijgt u uitleg over de behandeling.

Na de behandeling

Na de behandeling kan de huid rood worden en warm aanvoelen. In de 3-5 dagen na de behandeling kan de huid gaan vervellen. De vervelling kan bij de ene persoon meer zijn dan bij de ander. Om de resultaten te versterken en te behouden, is het belangrijk om de thuisverzorgingsproducten te gebruiken. De thuisbehandeling begint op dag 3 na elke Acnelan behandeling.

Voordelen van de behandeling:
  • Afname talgproductie
  • Vermindert acne
  • Voorkomt ontstaan van nieuwe acne
  • Controleert de groei van bacteriën
  • Reinigt de poriën en de huid grondig
  • Vermindert roodheid en zwelling
  • Ontstekingsremmend effect
  • Verminderen van post inflammatoire hyperpigmentatie en littekens
  • Combineert intensieve behandelingen voor professioneel gebruik met thuiszorgproducten.
error: Content is protected !!